PRÍPADOVÁ ŠTÚDIA 

Transformácia firemnej identity cez víziu, misiu a hodnoty v spoločnosti Precise Group

Spoločnosť Precise Group po rokoch dynamického rastu a interných transformácií čelila potrebe jasne definovať svoju identitu a smerovanie. Chýbalo jej jednotné porozumenie toho, kam firma smeruje a čo predstavuje pre svojich zamestnancov a klientov. Na dosiahnutie tohto cieľa sme navrhli komplexný participatívny proces, ktorý zahŕňal všetky úrovne organizácie. Projekt vyústil do vytvorenia jasne artikulovanej vízie a misie, ktoré slúžia ako strategický kompas a pomáhajú spoločnosti Precise Group koncentrovať sa na dlhodobé ciele.

 KLIENT 

Spoločnosť Precise Group patrí medzi najväčšie lokálne gastro spoločnosti. Pôsobí v Košiciach a v okolí viac ako 17 rokov. Do portfólia prevádzok patria cukrárenská výroba Red Velvet Cakes, Bistro Babička či Smile Street Food. Ich filozofiou je poskytovanie kvalitných služieb a gastronomických zážitkov.

 VÝZVA 

Spoločnosť Precise Group po rokoch dynamického rastu a interných transformácií čelila potrebe jasne definovať svoju identitu a smerovanie. S rastom spoločnosti a pribúdaním zamestnancov už majitelia nemali možnosť byť v priamom kontakte s každým zamestnancom, komunikácia prebiehala prostredníctvom ďalších úrovní manažmentu. To spôsobilo, že niektoré hodnoty sa začali rozchádzať a stratili na ne priamy dosah.

Keďže v spoločnosti chýbalo jednotné porozumenie toho, kam firma smeruje a čo predstavuje pre svojich zamestnancov a klientov, vznikla potreba vytvoriť ucelený rámec pozostávajúci z vízie, misie, zamestnaneckej hodnoty (EVP) a firemných hodnôt, ktorý by nielen odrážal súčasný stav, ale aj formoval budúcnosť spoločnosti.
„Cieľom tohto programu bolo zjednotiť naše hodnoty naprieč celou organizáciou – od vedenia cez manažment až po každého jedného zamestnanca. Chceli sme zabezpečiť, aby všetci vedeli, čo naša firma zastáva, a aby sa naše hodnoty stali základom každodennej práce a rozhodnutí vo firme.”

Tomáš Lacko

CEO
Presice Group

  RIEŠENIE  

Na dosiahnutie tohto cieľa sme navrhli komplexný participatívny proces, ktorý zahŕňal všetky úrovne organizácie. Zorganizovali sme dva intenzívne facilitované workshopy s časovým odstupom, ktoré poskytli priestor na dôkladnú reflexiu, spätnú väzbu a následnú iteráciu návrhov

Vďaka zapojeniu vrcholového manažmentu aj radových zamestnancov sme získali rozmanitosť perspektív. Vzniknuté výstupy neboli len formálne, ale reálne reprezentovali pocity, potreby a ambície celej organizácie. Počas workshopov sme využívali kombináciu viacerých metód – brainstorming, štruktúrované diskusie a dizajnové myslenie na vytvorenie autentických a zmysluplných výstupov a uceleného konceptu firemnej identity. Tento proces nám umožnil postupne vyladiť jednotlivé prvky – od abstraktnej vízie a misie cez konkrétne definovanie EVP až po výber firemných hodnôt, ktoré najvernejšie odrážajú kultúru a budúce ambície Precise Group.

 VÝSLEDKY 

Projekt vyústil do vytvorenia jasne artikulovanej vízie a misie, ktoré slúžia ako strategický kompas a pomáhajú spoločnosti Precise Group koncentrovať sa na dlhodobé ciele. Definovali sme presvedčivú zamestnaneckú hodnotu (EVP), ktorá posilňuje pozíciu Precise Group ako atraktívneho zamestnávateľa. Stanovili sme 5 kľúčových firemných hodnôt, ktoré autenticky odrážajú kultúru spoločnosti. Navyše sme vypracovali detailný implementačný plán, ktorý zabezpečuje, že tieto prvky nezostanú len na papieri, ale prenesú sa do praxe prostredníctvom konkrétnych krokov, školení a interných kampaní. Pozitívne výsledky sa prejavili už počas samotného procesu – zapojenie ľudí do tvorby identity zvýšilo ich angažovanosť, pocit hrdosti a spoluzodpovednosti za budúcnosť spoločnosti, čím sa už v tomto ranom štádiu položili základy pre trvalo udržateľný rast a stabilitu Precise Group.
„Program mal zásadný a priamy vplyv na samotných účastníkov, ktorí sa na stretnutiach o firemnej kultúre zúčastnili. Títo zamestnanci sa začali intenzívnejšie zamýšľať nad hodnotami firmy, vnímať ich dôležitosť a snažiť sa ich začleniť do svojho pracovného správania.“

Tomáš Lacko

CEO
Precise Group

Kontaktujte nás

Zavolať? Napísať? Prísť osobne?

KONTAKTNÝ FORMULÁR


KOŠICE
Matúš DRAGANOVSKÝ - obchod a vzdelávanie
+421 904 222 120 | draganovsky@suvko.sk
SUVKO s.r.o., Kukučínova 2, Košice
Kulturpark
Mapa pre parkovanie KE
BRATISLAVA
Matúš JAREČNÝ - obchod a vzdelávanie
+421 915 172 398 | jarecny@suvko.sk
SUVKO s.r.o., Bottova 2,
Bratislava

Sky Park Offices
Mapa pre parkovanie BA

Fakturačné údaje

Sociálne siete

Meriame potenciál ľudí, firemnú kultúru a následne ju rozvíjame pomocou vzdelávania postaveného na dátach a zážitku.

,,Veríme, že každý človek má potenciál rásť." - kolektív SUVKO Coaching
© Copyright 2024 - SUVKO s.r.o. - Všetky práva vyhradené
envelopephonemap-marker linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram