Na dosiahnutie tohto cieľa sme navrhli komplexný participatívny proces, ktorý zahŕňal všetky úrovne organizácie. Zorganizovali sme dva intenzívne facilitované workshopy s časovým odstupom, ktoré poskytli priestor na dôkladnú reflexiu, spätnú väzbu a následnú iteráciu návrhov.
Vďaka zapojeniu vrcholového manažmentu aj radových zamestnancov sme získali rozmanitosť perspektív. Vzniknuté výstupy neboli len formálne, ale
reálne reprezentovali pocity, potreby a
ambície celej organizácie. Počas workshopov sme využívali kombináciu viacerých metód –
brainstorming, štruktúrované diskusie a
dizajnové myslenie na vytvorenie autentických a zmysluplných výstupov a uceleného konceptu firemnej identity. Tento proces nám umožnil postupne vyladiť jednotlivé prvky – od abstraktnej vízie a misie cez konkrétne definovanie EVP až po výber firemných hodnôt, ktoré najvernejšie odrážajú kultúru a budúce ambície Precise Group.