#10 Tím ako konzultant: Nový štandard B2B | HR GUACAMOLE

  • kultivovať CX prostredníctvom tímovej kultúry, 
  • prepojiť biznisový mindset zamestnancov so zákazníckou hodnotou, 
  • identifikovať kritické body zákazníckej cesty, 
  • nastaviť hodnoty a EVP, ktoré rezonujú interne aj externe.

Ak chceme lojálnych zákazníkov, musíme najprv budovať kultúru, v ktorej chcú byť lojálni aj naši ľudia.
Meriame potenciál ľudí, firemnú kultúru a následne ju rozvíjame pomocou vzdelávania postaveného na dátach a zážitku.

,,Veríme, že každý človek má potenciál rásť." - kolektív SUVKO Coaching
© Copyright 2024 - SUVKO s.r.o. - Všetky práva vyhradené
envelopephonemap-marker linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram